•ניסיון : ניסיון קודם כיועץ שירות ו/או בתחום הרכב.
•ידע טכני : הכרות עם תחום הרכב והבנת הצרכים הטכניים של רכבים – יתרון אם יש
ידע בסיסי בטכנולוגיה של רכבים .
•כישורים בינאישיים : יכולת גבוהה לתקשר בצורה מקצועית וברורה עם לקוחות, תוך
שמירה על גישה אדיבה ופתרון בעיות .
•תשומת לב לפרטים : יכולת לנהל משימות רבות במקביל ולוודא שכל פרט מתואם
ומטופל .
•מכירת שירותים : יכולת לשווק ולהציע שירותים נוספים תוך שמירה על טובת הלקוח .
•יכולת עבודה תחת לחץ : יכולת לעבוד בצורה מסודרת וביעילות תחת לחצים,
במיוחד בעונות חמות או בתקופות עמוסות .
•שליטה בשפה האנגלית
יתרונות :
•הכשרה בתחום ניהול שירותים או מכירות .
•ניסיון במערכות ניהול שירותים ובמערכות CRM (Customer Relationship Management).
•תעודות בתחום הרכב )אם קיימות( .
שעות עבודה :
•ימים א' עד ה' – 08:00-17:00
•שעות נוספות ע"פ צורך
•ימי שישי בכפ וף לצרכי החברה