מנוע הבוקסר בנפח 3.6 ליטר הממוקם מאחור מרשים בניצוחו על סימפוניה קלאסית של 6 צילינדרים – ובשילוב עם המנוע החשמלי המשולב בתיבת ההילוכים הכפולה של פורשה (PDK), מספק הספק כולל של עד 711 כ"ס.
יותר כוח, מומנט גבוה בסל"ד נמוך, וטעינת סוללה תוך כדי תנועה. שני מגדשי הטורבו החשמליים מבטיחים עלייה מהירה יותר בלחץ הגדישה, ולתגובה מהירה וישירה יותר של המצערת – לחוויית נהיגה דינמית במיטבה. במצב רגנרציה (אגירת אנרגיה), אנרגיה מגזי הפליטה מומרת לחשמל – בדומה לפורשה 919 Hybrid שפותחה למרוצים.
דגמי ה־Turbo S החדשים מצוידים כסטנדרט במערכת הבלימה הקרמית־מרוכבת של פורשה (PCCB). בהשוואה לדגמים הקודמים, מערכת הבלימה החדשה שודרגה והורחבה: בציר הקדמי קליפרים קבועים עם 10 בוכנות ודיסקי בלימה בקוטר 420 מ"מ. בציר האחורי, קוטר הדיסקים גדל ל־410 מ"מ.